• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70687
+
-

هافبک ملی‌پوش تراکتور: قهرمانی امسال از آن ماست

گپ ورزشی
هافبک ملی‌پوش تراکتور: قهرمانی امسال از آن ماست

هافبک ملی‌پوش تراکتور معتقد است با حمایت پرشورها در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر، سرخپوشان تبریزی جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، «رضا اسدی» درباره پیوستن به تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم بزرگی است که «مصطفی دنیزلی»، مربی بزرگ و سرشناسی را در اختیار دارد که پیش از این در ایران کار کرده است. همچنین بازیکنان خوبی هم به این تیم آمدند و به نظرم در کنار بازیکنان بزرگی همچون شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی می‌توان فوتبال خوبی بازی کرد و از آنان به عنوان کاپیتان‌های تیم ملی، چیزهای زیادی یاد گرفت.

اسدی درباره هواداران تراکتور هم بیان کرد: هواداران این تیم زبانزد عام و خاص هستند، زمانی که مقابل تراکتور بازی می‌کردیم، جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و خیلی فشار روی تیم ما می‌آمد. آن زمان من که در تیم رقیب بودم از جو ورزشگاه لذت می‌بردم، چه برسد به این‌که در این جو، بازیکن تراکتور باشی.

وی تاکید کرد: هواداران تراکتور ۹۰ دقیقه تشویق می‌کردند و جو سنگینی علیه تیم‌های رقیب بود. خدا را شکر به تراکتور آمدم و قرار است با کمک هواداران تراکتور بازی به بازی پیش برویم و با حمایتشان قهرمان شویم. هافبک تراکتور درباره شرایط خودش هم عنوان کرد: پس از پایان لیگ استراحت کوتاهی داشتم و به دلیل نداشتن تیم، با مربی اختصاصی تمرین کردم و تمرینات خوبی داشتم. تمام تلاشم را انجام دادم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم و اکنون نیز جدا از تیم زیر نظر دنیزلی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم و امیدوارم شرایطم بهتر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید